loading...
سایت فال
Admin بازدید : 42 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (2)

برای مطالعه به ادامه مطلب بروید

فروردین:

زمانی را به تنهایی به سر برید تا درمورد کارهایی که باید در روابط و شغلتان انجام دهید بیندیشید. هیچ تصمیمی نگیرید تا وقتی که کل شرایط را از سرتا ته بازبینی کرده باشید. شما فردی هستید که عموما شاد هستید، وباید امروز هم این صفت را برای خودتان نگه دارید. تعطیلات می توانند پر از استرس باشند، ولی با روحیه ی روز استرستان را نیز به باد بسپارید.

اردیبهشت:

شاید امروز بخواهید که یک مصافت کوتاه را به جاده بزنید. اگر تصمیم بگیرید که به یک مکان متفاوت نقل مکان کنید، برایتان خوب خواهد بود. به اطرافتان بنگرید و به خوبی های زندگی پی ببرید. افسردگی را پایان دهید. اینکه یاد بگیرید با کسی که در گذشته عاشقش بودید به طریق متفاوتی رفتار کنید، می تواند هدیه خوبی باشد که به خودتان می دهید. افق هایتان را گسترش دهید و توانایی های بالقوه خود را امروز به کار گیرید.

خرداد:

امروز پیشنهادات سودمندی به شما داده می شود. به دنبال فرصت های بهتری می گردید که در کارتان پیشرفت کنید و یا اینکه به ترفیعی نایل می شوید که نتیجه آن حقوق بیشتر است. اگر به دنبال این هستید که یک ماشین جدید بخرید، پول کافی برای آنرا خواهید داشت. سعی کنید تا مدتی دیگر نیز صبر کنید. بعد از آن بازارها ارزانتر شده و کمتر تحت فشار مالی قرار می گیرید.

تیر:

شاید امروز شرایط خانوادگی پر استرسی داشته باشید. تا وقتی که مصالحه و سازش داشته باشید، حالتان خوب خواهد بود. از مسایل و مشکلات خانگی دور بمانید و بی طرف باشید. بهترین توصیه ای که می توانید را بکنید، ولی نخواهید که حتما از آن تبعیت کنند. با دانستن اینکه تمام تلاشتان را کرده اید احساس بهتری خواهید داشت.

مرداد:

زمان خوبی است که روزتان را برنامه ریزی کنید و افکارتان را در دفترچه یادداشتتان بنویسید. اگر تا می خواهید که افکارتان را به نحوه رضایت بخشی منتقل کنید، بهترین راه برای آن داشتن دفترچه یادداشت است. فقط ابتکار داشته باشید. به یاد داشته باشید که دارید افکار خصوصیتان را می نویسید. وسایلتان را جمع کنید و با کسی همراه شوید که خیلی دوستش دارید. نتیجه خیلی خوبی خواهد داد.

شهریور:

امروز کشف می کنید که دارای مهارت های ارتباطی بالایی هستید که شما را در این هفته به جاهای خوبی می رساند. تمام تلاشتان را به خرج دهید و کارهایی که می توانید را انجام دهید. اگر برنامه دارید که یک شغل جدید دست و پا کنید، یک نفس عمیق بکشید و اینکار را شروع کنید. استرس نداشته باشید. خیلی خوب به خودتان کمک می کنید.

مهر:

امروز تنها چیزی که می خواهید استراحت است! زندگی خیلی سریع بوده است و شما به شذت خسته شده اید. موفقیت ها و ناامیدی های زیادی را پشت سر گذاشته اید و اکنون وقت این رسیده که بنشینید و به خودتان استراحت بدهید. کارتان خوب پیش رفته است، ولی از پا درآمده اید و اینکه سعی کنید که با همین سرعت ادامه بدهید برایتان مفید نخواهد بود. سلامت خود را حفظ کنید و آب فراوان بنوشید. امشب به تغذیه تان برسید و یک خواب عمیق داشته باشید.

آبان:

امروز کارهای مختلفی برای تمام کردن دارید و سرتان شلوغ است. این همه کاری که مجبورید برای رییستان انجام دهید دیوانه کننده است. ناامید و سرخورده نشوید، در پایان ماه و یا تعطیلات عید و هنگام پرداخت حقوق زحماتتان جبران خواهد شد. شاید بخواهید که برای چند روز به مشافرت بروید. به یک محل خیلی قشنگ بروید و یا در خانه بمانید و استراحت کنید و برای خود صبحانه ی خوبی درست کنید.

آذر:

امروز وقتی از تختتان بلند می شوید و برای روزتان آماده می گردید انرژی زیادی خواهید داشت. شاید می خواهید که تمام پروژه هایی که برای بعدا کنار گذاشته بودید را تمام کنید. باید برای آشنایان و دوستان هدیه هایی بخرید و تا وقتی این پروژه ها را تمام نکنید، قادر به این کارنخواهید بود. همه این کارها را با تمام ذخیره انرژیتان انجام دهید.

دی:

امروز در محل کار و خانه همه استرس ها و نگرانی هایتان را فراموش کنید. نیاز دارید که کمی آزادتر باشید و بگذارید که یک قدرت بالاتر رهبری امور را بدست بگیرد. این به شما آرامش می دهد. امروز زمانی را به تنهایی فقط با افکارتان بگذرانید و فقط از شر فشاری که در این موقع سال شایع است خلاص شوید.

بهمن:

امسال برای فراهم کردن یک شرایط مالی بهتر برای خود و خانواده تان به شدت تلاش کرده اید. امروز متوجه می شوید که همه چیز در حال بهتر شدن است. از طرف پاداش ها و تلاش هایی که در کارتان کرده اید برایتان پول سرازیر خواهد شد. این موقع سال از آنجایی که در ماه خیلی پرخرجی هستید سخت است. سیاره شما عطارد به شما راه را نشان می دهد، ولی نگذارید که تاثیرش باعث شود که بی هدف پولتان را خرج کنید. فقط کاری را که نیاز دارید انجام دهید، ونه بیشتر.

اسفند:

امروز احساس می کنید که زندگی خیلی پرفشار است. می بینید که نمی توانید برای همه تمام کارها را بکنید. ایرادی ندارد! باید آرام بنشینید و پروژه هایی که می توانید تمام کنید را قبول کنید و آنها را به خوبی به اتمام برسانید. بیش از حد توانتان کار نکنید. موقع ناهار کمی استراحت کنید و به جایی بروید که هرگز تا بحال به آنجا نرفته اید. این می تواند روحیه تان را جان تازه ای ببخشد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 633