loading...
سایت فال
Admin بازدید : 17 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

فروردین:

دکوراسیون را تمام کرده اید و الان می توانید بنیشینید و به کارهایتان نگاهی بیندازید. خیلی از اطرافیانتان آگاه هستید که به کارهای دکوراسیون، هیجانات ورفتارتان توجه می کنند و آنها را ارزیابی می کنند. چه دردی! فقط بخنیدی و لذت ببرید.

اردیبهشت:

امروز روز خیلی مهمی برای پردازش ایده ها و بازگردندن ایده هایی است که مدتی است به آنها توجه نکرده اید. از یک موضوع قدیمی درک جدیدی پیدا می کنید. با یک دوست قدیمی حرف بزنید، ولی از چیزهایی که می شنوید حیرت زده و متعجب نشوید. تو اورا ترک کردی؟ یادت که نرفته است.

خرداد:

شما عاشق تفریح و خوش گذرانی هستید و امروز در محل کار هرکاری که بخواهید را می توانید انجام دهید. البته مواظب باشید که هیچ کار ناشایست و یا مخربی را انجام ندهید. وقت بگذارید و به اطرافیان اجازه بدهید که برای کارهایی که کرده اید از شما تقدیر کنند و برای کارتان شما را تحسین بنمایند. امروز با کسانی که با شما کار می کنند وفادار باشید. برای خانواده وقت بگذارید، و حمایتی که همسرتان در روز به آن نیاز دارد را دراختیارش بگذارید.

تیر:

اگر می خواهید که نگرانی هایتان در کار و زندگی شخصی را نابود کنید، باید به عمق ذهنتان توجه کنید و درس هایی را که در کودکی آموختید را به کار بگیرید. حرف های عاقلانه پدرتان را به یاد داشته باشید و انها را در زندگیتان به کار بگیرید. خیلی عجیب است که والدینتان این همه می دانستند، ولی شما اعتباری که استحقاقش را دارند به آنها نمی دهید. سعی کنید یک زندگی شاد و هدفمند داشته باشید.

مرداد:

اگر دیدید که برای مشکلاتتان راه حل های سریعی وجود ندارند، ایمان خود را حفظ کنید و امیدتان را از دست ندهید. شاید نیاز دارید که مشکلات را برای مدتی کنار بکذارید و بعدا به سمت انها برگردید. افرادی در اطرافتان هستند که بیش از حد معمول از ایده هایتان استقبال می کنند. وقتی که با یک دوست قدیمی حرف می زنید، خواهید دید که مرزهای بینتان از بین می روند.

شهریور:

امروز دیگران را مجذوب خود کنید، ولی هنگامی ایده های عجیب و غریب خود را برای مهمانی ها و هدایا به انها می گویید مراقب باشید. با خانواده تان مثل یک تیم کار کنید تا کسی که به کمک نیاز دارد را پیدا کنید. اهداف و فلسفه های مشترک شما را کنار همدیگر نگه می دارد. امروز روش های سنتی بیشترین اثرگذاری را دارند. نگرش های خود را با طرافیانتان هماهنگ نگه دارید.

مهر:

یک دنیای فانتزی خارق العاده دارید. البته مراقب باشید که امروز تخیلتان به زندگیتان حکومت نکند. احساس خلاقیت زیادی می کنید، ولی اگر یک پروژه را آغاز کنید، مطمئن باشید که در نیمه های آن انرژی خود را از دست خواهید داد. یک توصیه: هیچ پروژه ای را آغاز نکنید، مگر اینکه بتوانید آنرا در زمان مقرر به پایان برسانید.

آبان:

امروز روز خیلی خوبی برای مسایل کاری است. می بینید که افراد موجود در تیمتان با ایده هایتان همراه خواهند شد. آنها از کارهایی که می خواهید انجام بدهید حمایت می کنند. شاید معشوقه تان شما را از کار بیرون بکشد تا با شما حرف بزند. این شاید کمی برایتان سخت باشد. بهترین زمان برای مرور گذشته امروز است. به گذشته نگاهی بیندازید تا راهی برای جلو رفتن و پیشرفت پیدا کنید. شاید امروز نگرشی فلسفی داشته باشید.

آذر:

می بینید که منابع تقسیم شده تان تمام شده اند. فکر می کنید که این امکان ندارد، ولی این اتفاق افتاده است. مراقب باشید که کسی را متهم به خرج کردن تمام پول نکنید. اگر می توانید این مسایل را به روز دیگری معوق کنید. منتظر معشوقه تان باشید که با نگرانی به سمتتان می آید. صبر یک نعمت است.

دی:

امروز ایده آل گرایی زیادی دارید. وقتی برای کسانی که مجادله جو هستند و یا از خود بی صبری نشان می دهند ندارید. البته در اداره با دیگران درباره مسایل به جرو بحث نپردازید. باید به دیگران کمک کنید تا افق ها و چشم اندازهای خود را وسیع تر کنند، ولی باید اینکار را با آرامش و مهربانی انجام دهید. تقسیم ایده ها با دیگران خیلی خوب است، ولی باید این کار را بدون قضاوت و داوری انجام بدهید. این کمک می کند که ارتباطتان با همکاران را در اداره محکم تر کنید.

بهمن:

به یاد داشته باشید که اعتقاد دارید تمام دنیا یک تصور و پندار است. می خواهید که روحتان را آزاد کنید و به پرواز درآیید. امروز به جای هوشتان از قلبتان پیروی کنید. این کار باعث می شود فرصت یافتن امکان های نامحدودی را بدست آورید. رویاها شما را فرا می خواهند و وقت آن رسیده که کارهایی که می خواهید سال آینده تمام کنید را بنویسید. حرکت کنید و یک کار متفاوت را انتحان کنید. به صدای درونتان گوش کنید.

اسفند:

اگر تنها به خودتان ایمان داشته باشید همه چیز ممکن می شود. کمی نامعقول بنظر می رسد، ولی این مساله حقیقت دارد. درباره کارهایی که می توانید انجام دهید نگرش جدیدی پیدا کنید. این کارها باعث می شوند که همه ی چالش ها را رد کنید. امروز در زندگی کاری و شخصیتان فرصت های بزرگی بدست می آورید. به درون و ذهنتان گوش دهید تا بدانید که چه کارهایی را می توانید انجام دهید. از قلبتان پیروی کنید و بدوید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 632